شهید منــوچهر نصیــری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید منــوچهر نصیــری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید منــوچهر نصیــری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام منوچهر نصیری از شهدای دانش آموز شهرستان فریدونکنار می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : صادق
تاریخ تولد : 1351/03/08
تاریخ شهادت : 1365/10/25
محل تولد : فریدونکنار
گلزار شهدای ازباران فریدونکنار
نحوه شهادت :اصابت ترکش به سر و دست و پا
محل شهادت : شلمچه - عملیات کربلای 5
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

« وصیت نامه شهید منوچهر نصیری »

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

« وصیت نامه شهید منوچهر نصیری »

« یا ایها الذین امنو خذوا حذرکم فانفروا ثبات اوانفروا  جمیعاً »

با سلام و درود خداوندی بر رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام

لینججانب منوچهر نصیری فزند صادق نصیری شهادت میدهم که خداوند بزرگ ما را خلق کرد و برای هدایت انسان ها پیامبران را فرستاد که آخرین پیامبران حضرت محمد (ص) و امامان را وصی پیامبر اسلام قرار داد تا انسانها به گمراهی به سر نبرند. من شهادت میدهم روز قیامت و روز حساب رسی هست.

ای مردم مسلمان بدانید که من برای دفاع عز اسلام و قرآن و حکومت اسلامی به جبهه آمده ام تا با نثار خونم در راه خداوند عزیز به پیشگاه او ثابت کنم که مسلمانم و فقط تسلیم فرمان او هستم. ای خداوند مهربان به احترام محمد(ص) که اورا خیلی دوست و عزیز داری قسمت میدهم که گناهانم رت بیامرز و ببخش. هادم را به بزرگوری ات قبول فرما و شهادت در راه دفاع از اسلام و قرآن نصیبم گردان و روحم را با شهدای کربلا و شهدای جنگ تحمیلی ملحق ساز.

ای خداوند بزرگ من در طول عمرم خدمت به اسلام و قران بزرگ نکردم و میخواهم با فوت ناقابلم خدمتی به اسلام کرده باشم . از آنجاییکه من مقلد امام بودم ، امام امت تکلیف کردند که باید کار جنگ را یکسره بکنیم و برای لبیک به ندای امام به جبهه رفتم تا شاید بتوانم مسئولیتم که بر دوشم بود ادا کنم و خوشحالم که خداوند این نعمت به بهه رفتن را به من داد و خدا را شکر میکنم که پدر و مادر خوبی داشتم که مانع من نشدند و با استقبال گرمشان موجب تقویت روحیه ام شدند که تا در جبهه بهتر بجنگم.

برادران جبهه ای خداشناسی و خود سازی است من خودم و خدا را در جبهه شناختم و عاشق او شدم و خدا عاشق من شد و مرا دعوت به خودش کرد و من دعوت او را پذیرفتم و این بزرگترین افتخار برای من است.

چند سفارش به پدر مهربانم:

پدر جان من میدانم که تو خیلی مرا دوستم میداشتی و تنهت پسر زندگی تو بودم . خدا شما را صبر بدهد در این زندگی چند روزه دنیا . از خداوند بخواه که صبر بدهد شما را . اگر از من بدی دید ببخشید و حلالم کنید.

مادر جانم :

من شما را بسیار بسیار دوست میداشتم چون امید زندگی من بودید و من هم امید زندگی شما بودم بیاد حضرت علی اکبر امام حسین (ع) که نوجوان بشهادت رسید من شهادت و شهید شدن را خیلی دوست دارم. این است که از الله در آن دنیای بزرگ شما را شفاعت خواهی می کنم . اگر از من بدی دیدید ببخشید.

چند سفارش به مردم حزب الله :

امام امت را تنها نگذارید. جنگ را ادامه بدهید .اگر اسلام پیروز شود از جنگ کردن در راه خدا خسته نشوید پیروزی با ماست.

به امید دیدار همگی شما در روز قیامت و محشر.

منوچهر نصیری                22/9/1365

۹۵/۰۵/۲۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی